Відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Протягом тижня у 10 освітніх закладах Згурівської громади, що впроваджують інклюзивне навчання, відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Фахівці інклюзивно-ресурсного центру взяли активну участь у проведенні та конструктивному обговоренні питань щодо навчання 34 дітей даної категорії.
На порядок денний виносились важливі питання:
- аналіз динаміки розвитку навчальних досягнень та виконання індивідуальних програм розвитку дитини на І семестр 2024-2025 н.р.;
- аналіз результатів корекційно-розвиткової роботи за І семестр 2024-2025 н.р..
- необхідність впровадження адаптацій та модифікацій до навчальних програм у ІІ семестрі 2024-2025 н.р.
Всі учасники навчального процесу, що задіяні в реалізації інклюзивного навчання, жваво аналізували, обговорювали успіхи і невдачі учнів, ділилися своїми здобутками і практичними рекомендаціями та напрацьовували найбільш оптимальні шляхи їх успішного навчання.
Такі методичні зустрічі є невід'ємною складовою успішної реалізації інклюзії в закладах освіти та сприяють рівному доступу до здобуття освіти та безбарʼєрності дитини з особливими освітніми потребами. Адже вони допомагають виконувати головне завдання інклюзії – допомогти дитині з особливими потребами соціалізуватися, зрозуміти і розвинути свої здібності.