ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу з питань організації діловодства та контролю
Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», розпорядження виконуючого обов'язки Згурівського селищного голови від 24.11.2021 № 167 «Про організацію проведення конкурсу на заміщення вакантної посади» Згурівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста відділу з питань організації діловодства та контролю управління з питань організації діловодства, контролю та інформаційної діяльності селищної ради.
Основні вимоги до кандидатів:
- громадянин (-ка) України;
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра;
- вільне володіння державною мовою;
- без вимог до стажу роботи.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Згурівської селищної ради такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4x6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», як кандидат на вакантну посаду.
Термін прийняття документів конкурсною комісією селищної ради становить 30 календарних днів з дня публікації оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація надається за телефоном (04570) 5-10-86.
За довідками звертатися за адресою: смт Згурівка, вул. Українська, 10.