Робота над впровадженням електронного документообігу
Організація роботи з документами - це створення умов, які забезпечують зберігання необхідної документної інформації, її швидкий пошук, оперативність переміщення й виконання, а також забезпечення умов для усіх видів робіт з документами. Саме над удосконаленням та оптимізацією цієї роботи останнім часом працюють в Згурівській селищній раді.
Для впровадження електронного документообігу в раді вже придбано програмний комплекс LoGo (Local Governance).
А сьогодні працівники селищної ради взяли участь у навчанні-презентації тестової версії, яке провели кваліфіковані фахівці компанії-розробрика.
Зокрема, під час навчання зупинилися на практичних аспектах наповнення реєстрів, опрацювали, яка саме інформація вноситься в програму і на підставі чого, виконанні аналізу даної інформації та використання отриманої інформації в процесі роботи на різних етапах.
Впровадження електронного документообігу стосується погосподарської обліку, місцевих податків з нерухомості та реєстру територіальної громади.
Електронний документообіг дозволить створити єдиний інформаційний простір, інтегруючи в інформаційний вузол всі документальні системи, що беззаперечно полегшить роботу з документами та дасть змогу надавати жителям громади якісні адміністративні послуги.
Після навчання всі учасники мають можливість особисто протестувати дану програму. Працівникам наголошено на відповідальному ставленні до роботи в програмі, оскільки від того наскільки якісно та повноцінно будуть внесені дані, залежить злагоджена спільна робота в майбутньому.