Протягом останніх років в Україні відбулися суттєві зміни у ставленні держави і суспільства до дітей з особливими освітніми потребами
За результатами дослідження якості інклюзивного навчання, українські педагоги та міжнародні експерти зазначають, що в питанні розвитку інклюзивного навчання Україна зробила потужний крок вперед. Проте проблеми, що потребують вирішення, ще існують, зокрема, недостатня матеріально-технічна база, проблеми з раннім виявленням ООП у дітей. Це те, без чого якісне інклюзивне навчання дітей з ООП неможливе.
Саме тому сьогодні на базі Згурірівський центр професійного розвитку педагогічних був проведений експрес-семінар «Організаційно-методичний супровід дітей з особливими освітніми потребами у закладі дошкільної освіти».
У ході розмови учасники семінару обговорили особливості та проблеми організації інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти. Психолог Сніжана Андреєва розкрила тему психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Цікаву платформу гармонійного розвитку дошкільнят «НУМО» презентувала Інна Дмитренко, консультант центру.
Зустріч пройшла в теплій, конструктивній атмосфері. Усі учасники семінару отримали сертифікати про підвищення кваліфікації.