Психолого-педагогічні аспекти організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання
На базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників Згурівської селищної ради відбувся семінар для вчителів та асистентів вчителів, які працюють в інклюзивних класах «Психолого-педагогічні аспекти організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами в умовах дистанційного навчання».
Про нормативно-правове забезпечення освітнього процесу для дітей з ООП в умовах дистанційного навчання розповіла директор Наталія Труба.
Психолог ЦПРПП Сніжана Андреєва наголосила на психологічних аспектах організації освітнього процесу з дітьми з ОПП у період карантину.
Про індивідуальну програму розвитку, як основний документ у роботі з дітьми з ООП, повідомила Ніна Бойко, заступник директора з навчальної роботи Згурівської ЗОШ.
Валентина Попсуй, учитель початкових класів Згурівської загальноосвітньої школи I-III ступенів поділилась досвідом роботи в інклюзивному класі та презентувала посібник «Адаптація дітей із синдромом дауна у 1 класі з інклюзивним навчанням закладів загальної середньої освіти», схвалений науково-методичною радою КНЗ КОР «КОІПОПК» та рекомендований до представлення на обласній виставці «Освіта Київщини».
Окреслила проблеми та розповіла про ефективні форми організації індивідуального навчання в закладах освіти Людмила Скринник, заступник директора з навчально-виховної роботи Згурівського НВК .
Практичні поради щодо організації освітнього процесу з дітьми з ООП в умовах дистанційного навчання надала консультант ЦПРПП Інна Дмитренко.