ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ
Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів. Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Нацбанк має три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:
- робота зі зверненнями громадян;
- встановлення вимог до фінансових установ;
- нагляд за додержанням законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг та контроль за дотриманням законодавства про рекламу (в частині реклами у сфері фінансових послуг).
Що робити, якщо ваші права порушені?
Звернутися до фінансової установи. Якщо без результату, то звернутися до Національного банку України.
Як оформити письмове звернення
- надішліть звернення на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму, зазначену на сайті НБУ;
- надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.
- зателефонувати до контакт-центру за номером 0 800 505 240.
У зверненні потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти. Вказати:
- ваше прізвище, ім’я та по батькові;
- місце проживання;
- електронну пошту;
- суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги.
Національний банк не розглядає анонімні зверненням без імені автора та зазначення місця його проживання.
Відповідь на стандартне звернення надається упродовж 30 днів.
Водночас, якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, відповідь надається впродовж 15 днів.
В окремих складних випадках строк розгляду може бути продовжено до 45 днів.
Для отримання юридичних консультацій, складання заяв, скарг та документів процесуального характеру звертайтесь до відділу «Згурівське бюро правової допомоги» Броварського місцевого центру з надання БВПД за адресою: каб.427, вул. Українська,19, смт Згурівка, Броварський рн., Київська обл.., тел..(04570)-5-14-74, тел. контакт-центру 0 800 213 103.