A A A K K K
для людей із порушенням зору
Згурівська громада
Згурівська селищна рада Броварського району Київської області

ПРАТ ДТЕК «КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ МЕРЕЖІ» НАДАЄ РОЗ'ЯСНЕННЯ

Дата: 11.02.2021 15:29
Кількість переглядів: 409

Перед населенням  нашої громади постійно постає проблемне питання щодо передачі показів електролічильника, подання заявки про  відсутність електропостачання.

ПрАТ ДТЕК  «Київські регіональні мережі» надано роз`яснення по піднятому питанню від 08.10.2020 №7957.

Рішенням річних Загальних зборів акціонерів ПрАТ "Київобленерго" від 25.08.2020 назву оператора системи розподілу змінено на ПрАТ ДТЕК «Київські регіональні електромережі».

ДТЕК «Київські регіональні мережі» виконує функції оператора системи розподілу електроенергії, серед яких: забезпечення населення якісним та надійним електропостачанням; управління системою розподілу (розподільчими пунктами, трансформаторними підстанціями, лініями електропередачі); приєднання об'єктів споживачів до мереж; ремонт електричних ліній та підстанцій; встановлення лічильників електроенергії та фіксування їх показів; обслуговування клієнтів з питань пов'язаних з електропостачанням.
Значних змін зазнав клієнтський сервіс ДТЕК «Київські регіональні мережі». В компанії побудували проактивне інформування споживачів про планові та аварійні відключення та запровадили онлайн сервіси.                             

Вже зараз важливі питання стосовно подачі заяви на приєднання, виклику монтера щодо роботи електролічильника, передача показів лічильника, інформацію про планові та аварійні відключення можна вирішити дистанційно, без дзвінка до кол-центру або відвідування центрів обслуговування клієнтів.                                                             

Серед них:

- Інформація про планові та аварійні відключення можна оперативно та швидко дізнатися на сайті компанії у розділі «Немає електроенергії?». Також  через даний розділ можна подати заявку про відсутність електроенергії.
- Передати покази лічильника - на головній сторінці сайту розділ «Передати показання лічильника». Тут можна скористатися простою формою подачі - вказати підрозділ, ввести особовий рахунок та обрати кількість зон. Також можна скористатися іншими дистанційними способами передачі показів. Детальна інформація про них знаходиться у розділі сайту «Як дистанційно передати покази лічильника?»
- Замовити приєднання або збільшити потужність можна дистанційно через сайт компанії. Детальна інформацію у розділі «Замовити приєднання».
- Послуга для клієнтів «Планування точної дати візиту монтера» з питань роботи електролічильника. Скористатися послугою можна у розділі «Замовити послугу /Проблеми з лічильником».

Якщо не має можливості скористатись онлайн сервісом на сайті ДТЕК «Київські регіональні мережі» розміщені номери телефонів кол-центрів за якими можна звернутись по вказаним питанням: (044) 459-07-40; (067) 495-70-40; (04570) 5-14-82.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь