Відбулося засідання виконавчого комітету Згурівської селищної ради
Сьогодні, 29 січня, відбулося засідання виконавчого комітету Згурівської селищної ради. У ході засідання розглянуто низку важливих питань з різних сфер життєдіяльності громади.
Члени виконкому розглянули ряд організаційних питань діяльності виконавчого комітету ради, затвердили склад дорадчих органів при виконавчому комітеті – комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, комісії з питань захисту прав дитини, надзвичайної протиепізоотичної комісії.
Підтримано проекти рішень, що стосуються питань захисту прав дитини та інтересів дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах.
Було затверджено штатний розпис цеху «Благоустрій» Згурівського ККП, штатний розпис та витрати на утримання працівників КП «Згурівський селищний ринок», затверджено тарифи на житлово-комунальні послуги з водопостачання та водовідведення для споживачів КП «Згурівський ККП, а також затверджено вартість робіт інженера з інвентаризації майна КП «Згурівський селищний ринок».
Заслухавши інформацію управління Держпродспоживслужби, члени виконавчого комітету прийняли рішення про заборону проведення ярмарків сільгосппродукції та промтоварів на торгівельному майданчику ринку «Ранковий» по вулиці Центральній , 7-а в смт Згурівка у зв’язку з недотриманням санітарно-епідеміологічних норм. Для забезпечення можливості населення та підприємців реалізовувати сільгосппродукції та промислові товари протягом тижня з дотриманням усіх санітарних норм, було ухвалено рішення про встановлення графіку роботи Згурівського селищного ринку щоденно окрім понеділка.
Серед планових питань, які розглянув виконавчий комітет - надання одноразової матеріальної допомоги на лікування жителям населених пунктів, уточнення адрес, а також питання, що стосуються організації та проведення громадських робіт на території Згурівської громади.
З усіх питань порядку денного прийнято відповідні рішення, які відповідно до регламенту будуть оприлюднені на офіційному веб-сайті Згурівської громади.