A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Згурівська громада
Згурівська селищна рада Броварського району Київської області

У період новорічних свят ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує клієнтам користуватися дистанційними сервісами

Дата: 11.01.2021 14:42
Кількість переглядів: 54

ДТЕК Київські регіональні електромережі нагадує клієнтам про створені в компанії зручні дистанційні сервіси. Ними можна скористатися і для отримання консультацій щодо послуг компанії, ознайомитися з переліком необхідних документів, оформити заяву на певні послуги. Головна перевага дистанційних каналів – вони допомагають зекономити час та вирішити низку питань дистанційно - не виходячи з дому, а отже - безпечно. Сервіси доступні 24/7.

ДТЕК діє в інтересах України. Для зручності та безпеки клієнтів в умовах пандемії ДТЕК Київські регіональні електромережі запровадив зручні онлайн-сервіси та канали дистанційної комунікації. До послуг мешканців Київської області - широкий перелік варіантів зв'язку, за допомогою яких можна передати покази, оформити заявки на візит електромонтера та послуги з приєднання, або задати будь-яке питання, що стосується послуг щодо розподілу електроенергії. Це сайт компанії та мобільний додаток «Мережі онлайн». А також електронна пошта info.koe@koe.vsei.ua чи офіційна сторінка у Facebook. Всі вони доступні в цілодобовому режимі.

«ДТЕК піклується про своїх клієнтів та розуміє їх потреби. Тому запроваджує сучасні сервіси обслуговування, які максимально зручні та доступні для кожного нашого клієнта. Протягом року понад 2,7 млн звернень клієнтів опрацювали спеціалісти компанії. Ми розуміємо наскільки важливо швидко опрацьовувати кожне з них. Тож, всі вони обробляються в режимі 24/7 та не залишаються без уваги», - зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Для передачі показів лічильника є топ-3 простих канали зв’язку:

особистий кабінет* на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі;

кол-центр. Залишити покази тут можна в автоматичному режимі, виконуючі голосову інструкцію. Для цього слід зателефонувати за номерами (044) 459 07 40, (067) 495 70 40, (093) 495-70-40 або (099) 495-70-40;

мобільний додаток «Мережі онлайн»;

*Зверніть увагу, що з 29 до 6 числа включно «Особистий кабінет» працює в режимі обмеженої функціональності. У цей період буде відсутня можливість створювати нову реєстрацію.

Важливо: Покази лічильників необхідно передавати до 3 числа кожного місяця. Це дозволить сформувати точні рахунки за світло. Якщо клієнти не передають покази - розрахунок відбувається за середньомісячним споживанням.

Короткий відеоролик про те, чому важливо передавати покази електролічильника станом на перше число місяця можна подивитися на сторінці у Facebook.

Крім того, через сайт https://www.dtek-krem.com.ua можна:

замовити сервіс «Планування точної дати візиту монтера» для обслуговування електролічильника;

подати заяви на приєднання та збільшення потужності;

подивитися Карту планових та аварійних відключень електроенергії і дізнатися орієнтовний час відновлення електропостачання.

За допомогою мобільного додатку «Мережі онлайн» можна передати покази лічильника, дізнатися про графік аварійних та планових робіт в електричних мережах та повідомити про відсутність електропостачання або помічені дефекти на електроустановках в Київській області.

Як повідомлялося раніше, спеціалісти ДТЕК Київські регіональні електромережі дбають про комфорт клієнтів та підготували топ-5 порад з енергоефективності, щоб уникнути перевантаження в мережі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь