ВИКОРИСТАННЯ ОНЛІЙН-ПЛАТФОРМ ТА ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.
24 березня на базі Центру професійного розвитку педагогічних працівників Згурівської селищної ради на платформі Zoom відбувся онлайн-семінар для вчителів української мови та літератури, зарубіжної літератури «Використання онлайн-платформ та онлайн-сервісів в освітньому процесі в умовах дистанційного навчання».
Директор центру Наталія Труба акцентувала увагу учасників семінару на актуальних питаннях організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання: ознайомила із нормативно-правовою базою, що регулює проведення дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти, з основними формами онлайн-комунікації з учасниками освітнього процесу, з поширеними вебресурсами та онлайн-платформами. Цікавим було навчання створення вебквесту на освітній платформі Learnis. Наголошено було і на деяких вимогах нового санітарного регламенту: стосовно тривалості онлайн-уроку та особливостями розподілу навчального часу на синхронний та асинхронний режим проведення занять. Адже не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти, організовується в синхронному режимі – під час якого вчитель та учні одночасно взаємодіють та комунікують між собою в електронному освітньому середовищі (в режимі реального часу). А 70% навчального часу здійснюється взаємодія в асинхронному режимі, тобто із затримкою у часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо.
У рамках заходу перед колегами презентувала власний досвід організації дистанційного навчання учитель Згурівського НВК «Гімназія ЗОШ І ступеня» Світлана Мотузко, яка розповіла про ефективне використання власного блогу та про особливості використання віртуальної дошки LINO IT.
У нових умовах, які виникли через пандемію і трансформували освіту, усі учасники освітнього процесу мають зрозуміти, що володіння цифровими навичками, уміння користуватися технологіями дистанційного навчання – це вже вимога часу, необхідність. Тому вчителю постійно треба шукати можливості для навчання та розвивати свої цифрові навички.